یعقوب حیدری قرکانلو

زندگی زیباست

یعقوب حیدری قرکانلو

زندگی زیباست

شاهد مرگ غم انگیز بهارم چه کنم
ابر دلتنگم اگر زار نبارم چه کنم
نیست از هیچ طرف راه برون شد ز شبم
زلف افشان تو گردیده حصارم چه کنم
از ازل ایل و تبارم همه عاشق بودند
سخت دلبسته ی این ایل و تبارم چه کنم
من کزین فاصله غارت شده ی چشم تو ام
چون به دیدار تو افتد سرو کارم چه کنم
یک به یک با مژه هایت دل من مشغول است
میله های قفسم را نشمارم چه کنم

پارسکدرز اولین بازار کار آنلاین ایران
نویسندگان

غم انگیز ترین شعر . غزل

yaghub heyda | پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵ ق.ظ

شاهد مرگ غم انگیز بهارم چه کنم
ابر دلتنگم اگر زار نبارم چه کنم
نیست از هیچ طرف راه برون شد ز شبم
زلف افشان تو گردیده حصارم چه کنم
از ازل ایل و تبارم همه عاشق بودند
سخت دلبسته ی این ایل و تبارم چه کنم
من کزین فاصله غارت شده ی چشم تو ام
چون به دیدار تو افتد سرو کارم چه کنم
یک به یک با مژه هایت دل من مشغول است
میله های قفسم را نشمارم چه کنم
  • yaghub heyda

نظرات  (۲)

  • جبرائیل فروغی
  • ایووووووووووووووووول ایول ایوله ایول آقا یعقوب یله ایول

    ایول .........

    عالی بود داداش امیدوارم بهتر از اینها باشی و تو اوج ببینمت

    چوخ چوخ گوزلدی ولی تلاش اله بونداندا یاخجی السون
    پاسخ:
    سلام ممنون نظر لطفته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی