یعقوب حیدری قرکانلو

زندگی زیباست

یعقوب حیدری قرکانلو

زندگی زیباست

شاهد مرگ غم انگیز بهارم چه کنم
ابر دلتنگم اگر زار نبارم چه کنم
نیست از هیچ طرف راه برون شد ز شبم
زلف افشان تو گردیده حصارم چه کنم
از ازل ایل و تبارم همه عاشق بودند
سخت دلبسته ی این ایل و تبارم چه کنم
من کزین فاصله غارت شده ی چشم تو ام
چون به دیدار تو افتد سرو کارم چه کنم
یک به یک با مژه هایت دل من مشغول است
میله های قفسم را نشمارم چه کنم

پارسکدرز اولین بازار کار آنلاین ایران
نویسندگان

نرم افزار expert GPS

yaghub heyda | يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۰۲ ب.ظ

این یک نرم افزار بسیار کاربردی برای متخصصان محیط زیست است،اتصال به GPS، دریافت داده ها از GPS، و همچنین ورود داده های مورد نظر به GPS از ویژگیهای بارز این نرم افزار است. geotagging و اضافه کردن عکس های مختصات دار به محیط نقشه نیز یک قابلیت بی نظیر برای این نرم افزار است.از ویژگی های بارز این نرم افزار پشتیبانی از انواع فرمت های داده های نقشه ای و GIS مانند shp, dxf, gpx, kml, …. می باشد، این نرم افزار از یک بانک نقشه آنلاین در درون خود استفاده می کند که می توانید در هنگام اتصال به اینترنت از نقشه های متنوع آن در پروژه های خود استفاده کنید. Tracking  و کار با عکس در محیط نقشه نیز از کاربردهای دیگر این نرم افزار است.



expertgps-blog-header2

لینک دانلود رایگان


  • yaghub heyda

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی