یعقوب حیدری قرکانلو

زندگی زیباست

یعقوب حیدری قرکانلو

زندگی زیباست

شاهد مرگ غم انگیز بهارم چه کنم
ابر دلتنگم اگر زار نبارم چه کنم
نیست از هیچ طرف راه برون شد ز شبم
زلف افشان تو گردیده حصارم چه کنم
از ازل ایل و تبارم همه عاشق بودند
سخت دلبسته ی این ایل و تبارم چه کنم
من کزین فاصله غارت شده ی چشم تو ام
چون به دیدار تو افتد سرو کارم چه کنم
یک به یک با مژه هایت دل من مشغول است
میله های قفسم را نشمارم چه کنم

پارسکدرز اولین بازار کار آنلاین ایران
نویسندگان

فایل های وکتوری و رستری تقسیمات کشوری، سطوح آبی، راه ها و … برای نقشه ایران و دیگر کشورهای جهان در فرمت Shapefile در لینک زیر می توانید با مشخص کردن کشور و نوع داده مورد نیاز، داده مربوطه را در فرمت shapefile یا گرید دانلود کنید. انواع داده ارائه شده عبارتند از: تقسیمات کشوری سطوح آبی مثل رودخانه ها و دریاچه ها راه ها و جاده ها راه آهن داده های ارتفاعی که همان DEM 30 ثانیه ای SRTM است داده های مربوط به پوشش گیاهی داده های جمعیتی که البته به فرمت رستر است. داده های هواشناسی داده gazetteer یعنی فهرستی از نام های جغرافیایی به همراه مختصات جغرافیایی آنها که در این مورد استان مربوطه هم مشخص شده است. (توصیه می کنم این را حتما دانلود کنید. برای ایران حدود ۱۵۰ هزار مکان را با مختصات آن دارد.)


لینک دسترسی به این نقشه ها 

  • yaghub heyda

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی